2013. március 2.

Sámsonháza (Kelet-Cserhát lankáin)

Napsütéses tavaszi idő van és  kicsivel dél előtt elindulok egy rövidebb túrára.
Már megszoktam annyira a Favoritot,ismerem a rezdüléseit,hogy nekivágjak kisebb kirándulásoknak.

Nagybátony-Mátraverebély-Sámsonháza-Nagykeresztúr-Salgótarján-Nagybátony  >>>>   Térkép

Ezt az útvonalat terveltem ki a Cserhát keleti lankáit érintve.


Mátraverebély felé

Mátraverebély

21-es főút..,szemben a Cserhát

Sztupa-Tar határában

Túljutottam Sámsonházán

Kövületek...

Kicsi vagyok...

Vármaradvány a dombtetőn

Salgótarján a nyerő

Arrafelé megyek...

...csak időzök egy kicsit

A szűk áttételek ellenére sikerült találnom egy a kényelmes haladáshoz szükséges tempót,ami nem megerőltető mégis jól fogynak a kilométerek.


Nagykeresztúr-kicsi park..,kicsi tavacska..,kicsi pihenő

Salgótarján előtti emelkedő tetején....

...aztán suhanás lefelé

Ebéd előtt...,mosás-ápolás előtt

Sok a víz,a Mátrát még hó borítja

Hamarosan hazaérek


Hasznos és jó volt az első kirándulás az országúti kerékpárral,tapasztalatokat szereztem,a Favorit pedig hibátlanul működött.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése