2013. március 6.

Mátrakeresztes

Kíváncsi voltam mennyire használható ez a szűk áttétel ,ezért nekiindultam a Mátrának.
Mátrakeresztest szemeltem ki célpontnak.

Nagybátony-Mátraverebély-Tar-Hasznos-Mátrakeresztes   (forduló és vissza)     >>>> TÉRKÉP


Tar határában a  Zagyva 

"pokoljáró" Tar Lőrinc várának falmaradványa

Látkép

Indulok tovább...

Elhagyom Hasznos falut és már a Mátra útjain hajtok

Cserteri vár (maradványai)

:)

Hegyi patak

Hídon....

...állva

Favorit 

Ugyanott más szögből

Mátrakeresztes-pihenőhely


E L F Á R A D T A M  . . . .A szűk áttételek erőt kívánnak aminek híján vagyok azt hiszem.



Ezzel az áttétellel jöttem fel,a legnagyobb 22-est nem is használtam


Pihenek egy keveset,kifújom magam és közben készítek egy-ket képet.



Mindenhonnan patakok folynak
 
Arrafelé most nem megyünk

Csakis lefelé....

...és száguldhatok egészen Pásztóig

Gyorsan leértem  :)

Elkezdet szemerkélni az eső és nincsen nálam semmi ellene,tekernem kell!



Úton

Hamarosan elérem Nagybátonyt és otthon vagyok

44 kilométer...,igazi hegyi utakkal a Mátrában...,fáradtság....,megúszott eső... és jól érzem magamat.
A Favorit hiba nélkül futott,nekem kell erősödnöm ehhez a szűk áttételhez.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése