2013. február 3.

Újabb hétvége (majdnem készen van...)

Esik az eső,szabadidő van rendesen,ezért folytatom a Favorit építgetését.

Szombat  >>>>


Helyére került az első váltó is...

...bilincs is rendesen van  rajta

Váltókarok

Az első fék...

..és a hátsó fék is felszerelve

Fixen beépítésre kerültek az alkatrészek, már csak a bowdenezés,beállítás és a kormány bandázsolása mardt.


Vasárnap  >>>>

Az eredeti alapján méretre vágtam az új bowdenházakat,felraktam a megfelelő helyre,igazítottam rajtuk és némi olaj után befúztem a bowdeneket.

Szépen működik,vált rendesen

Ez is jó   (bereszeltem a hajtókar ékeket is)

Hiányzik még a kormány bandázsolása

Egyben van és  MŰKÖDIK


Nagy kedvem lett volna egy kicsit menni  vele,kipróbálni,de esett a havas eső,ezért tető alatt,szárazon maradt a Favorit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése