2013. február 16.

Tesztnap-Úton a Favorit

Az első huszonvalahány kilométer a Favorittal....

Indulás előtt egy gyors ellenőrzés,aztán indulás Salgótarján felé. Szervizúton és kerékpárúton a tarjáni MOL kútig tervezem a tesztet,mert jó az aszfalt és forgalommentes az útvonal.

Úton

Eddig a pontig terveztem...

...,de olyan jól működik,hogy tovább hajtok

Salgótarján központjában

:)

A padon üldögélve megfordult a fejemben,hogy Mátraszele felé fogok hazamenni egy hosszabb útvonalon,de el is hessegettem a gondolatot,mert szerszám és pumpa nélkül indultam el.  Visszaindulok arra amerről jöttem.


Utak felett...

Felüljárón

Hazafelé tartok

Nagyobb gond nélkül teljesített a Favorit

Kicsit piszkos lett

Hibalista:
  • balra elhúzódott hátsó kerék
  • meglazult kormánycsapágy
  • nagyobb ütésre elforduló stucni
  • meglazult az első váltó bowdenje
Javítottam a hibákat,ellenőriztem és újra meghúztam a csavarkötéseket. (az első tengely bal oldali anyája szintén laza volt)


TÉRKÉP    >>>> (délelőtti 26,4 km)


Ebéd után még kedvem támadt egy rövidebb városi tekergéshez a Favorittal.


Lidl parkoló,nagy terület,tudtam körbe menni,forgolódni,manőverezni

Jól tűri a kockakő burkolatot is,egyfajta "rázópad"

Fúrókút Kisterenye határában

Vége lett a tesztnek és lassan befejeződik a felújítás is


A hibák nem jelentkeztek újra és újabbak sem kerültek felszínre,jól teljesített a Favorit.

TÉRKÉP   >>>> (délutáni 9,3 km)


Jó bringás nap volt.
Összességében tekertem 35,7 kilométert,nagyobb gond nélkül,jól sikerültek a beállítások (kormány és nyereg),nem fáradtam el. A műanyag nyeregtől egy kicsit tartottam,de nem volt vele probléma,nekem kényelmes.A váltást,a kormányt és a fékkarok helyzetét egészen jól megszoktam az út végére,viszont az áttételek és vékony gumi még megszokást igényel. (60%-ban a kis lánctányér volt használatban)
Negatívum a nap folyamán egy hatalmas kátyú eltalálása volt a hátsó kerékkel az utolsó kilométereken.

Élveztem a tekerést ennek az öreg (73-as) országúti bringának a nyergében,lesz még folytatás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése